GUC Agency ontwikkelt merkcampagne voor Toolstation

17-05-2021 (16:56) - Campagnes

Altijd alles voorhanden luidt de titel van de merkcampagne van Toolstation, die GUC Agency voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. In deze campagne richt Toolstation zich op de zelfstandige professional in de bouw. Toolstation presenteert zich met de campagne als dé leverancier, die alles in huis heeft op het gebied van professionele gereedschappen en bouwmaterialen. Kortom, álles wat vakmensen in de bouw nodig hebben.
 
Saskia Oosterhuis, Marketing Director: “Goed gereedschap en materiaal zijn onmisbaar in de bouw. Maar zonder de juiste werkhanden, heb je er uiteindelijk weinig aan. Handen en materialen zijn volledig complementair aan elkaar. In de handen van een professionele vakman of -vrouw krijgt iets functioneels als gereedschap of bouwmateriaal meerwaarde. Professioneel gereedschap in de juiste handen levert wat moois op. Daarom hebben we ervoor gekozen om sterke werkhanden een podium te geven in onze nieuwe campagne.
De thematiek Altijd alles voorhanden staat in drie woorden letterlijk voor de USP’s van ons merk. Altijd ruime openingstijden en bestellingen na 10 minuten op te halen in een Toolstation-vestiging. Alles beschrijft ons ruime assortiment van meer dan 12.000 producten aan professioneel gereedschap en materialen. Voorhanden geeft aan, dat wij die producten altijd op voorraad hebben of snel kunnen leveren.”

De campagne is outdoor zichtbaar door de inzet van snelwegmasten, abri’s en digitale abri’s rondom tankstations. Daarnaast instore met onder andere narrowcasting. En digitaal met behulp van displaybannering, banners ten behoeve van de eigen website en socials. Een 20 seconden-commercial met drie verschillende tag-ons zorgt voor hoorbaarheid op de radio.