Hartige rock in de nieuwe Sultana commercial

12-04-2016 (16:14) - Campagnes

Moet het dan altijd zoet zijn? Soms heb je juist behoefte aan iets hartigs. Het kan allebei, want nu zijn er Sultana Crunchers.

Sultana biscuits in de smaken Kaas Tomaat, Paprika of Italiaanse Kruiden. Net als alle Sultana’s helpen deze hartige tussendoortjes om van het moment te genieten. Dat is ook precies wat er in de commercial gebeurt, als een vader tijdens de zoetsappige balletles van z’n dochtertje een pakje Crunchers tevoorschijn haalt. Vervolgens laat hij zich net zoals de hoofdpersonen in de eerdere Sultana commercials net iéts teveel meeslepen. Maar hij is dan ook een echte fan. 

Credits
Klant: United Biscuits
Merk: Sultana
Verantwoordelijk bij klant: Carlo Hagenaar, Lotte Oldemaat
Bureau: The Valley
Creatie: Andrea Jansen, Sikko Gerkema, Joost van Praag Sigaar
Creatief Directeur: Krijn Smits
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Editor: Kim Hinrichs
Regie: Rene Nuijens
Productiemaatschappij: DrBarefoot (Maarten van Hemmen)
Postproductie: Postoffice
RTV producer: Mady Angelino
Strategie: Sytse Kooistra
Muziek: Boaz Kroon & SonicPicnic.
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.