Havana Club en Frenna lanceren campagne 'A Toast To The Culture'
01-04-2022 (09:38) - Campagnes
Havana Club en Frenna lanceren campagne 'A Toast To The Culture' - een ode aan opkomend talent - met de nieuwe track ‘Waistline’ die vanaf vandaag overal te beluisteren is. De limited edition Havana Club x Frenna fles is vanaf vandaag in Nederland en België verkrijgbaar.
Het Cubaanse rum merk Havana Club en de Ghanees-Nederlandse artiest Frenna hebben de handen ineen geslagen om passie, talent, en de liefde voor kunst te vieren. Havana Club en Frenna lanceren nu de campagne ‘A Toast To The Culture’ en benadrukken het belang van samen creëren en het supporten van opkomend talent.
Ook lanceren zij gezamenlijk een unieke limited edition fles, ontworpen in collaboratie met next generation creatives om deze zo een podium te bieden. Om de samenwerking te vieren released Frenna een gloednieuwe track die vanaf vandaag beschikbaar is op alle streaming platforms. De bijbehorende videoclip wordt op vrijdag 1 april gereleased.
'Waistline' is hier te beluisteren