Herinneringen en muziek centraal in nieuwe DELA campagne
28-03-2022 (14:08) - Campagnes
Marketing en communicatiebureau Fama Volat creëerde voor coöperatie DELA een bijzondere campagne waarbij de focus ligt op het leven en muziek in plaats van de dood. Uit het onderzoek* van DELA blijkt dat 63% van de Nederlanders aangeeft dat muziek het delen van herinneringen makkelijker maakt. Dit wordt in de nieuwe campagne, die 21 maart live gaat, dan ook centraal gezet. De belangrijkste boodschap: bewaar de belangrijkste liedjes van je leven goed en deel ze met je liefsten. Om dit gemakkelijker te maken creëerde DELA een platform: dezevenvanjeleven.nl
‘Bij DELA geloven we in een waardig afscheid voor iedereen, maar vooral in mooie momenten met elkaar. Muziek maakt van die mooie momenten, levendige herinneringen’ geeft Hans Voorn aan, marketingmanager bij DELA. Op het platform, dat gekoppeld kan worden aan de streamingdienst Spotify, kan men hun meest persoonlijke muzieklijst samenstellen en deze delen met hun dierbaren. Bij elk nummer kan een herinnering, titel en foto toegevoegd worden. De zeven van je leven staat niet vast, maar kan elk moment veranderd worden.
De nieuwe campagne is een vervolg op de voorgaande ‘Waarom wachten’-campagnes waarin DELA men aan het denken zetten over waarom men zou wachten met iets moois zeggen, als het ook vandaag kan. De campagne zal deze week verschijnen op radio, televisie, sociale media en op dezevenvanjeleven.nl.