hollandsenieuwe gaat verrassen tijdens PreSail IJmond
13-08-2015 (15:08) - Campagnes
7.15 uur - Een glimlach op het gezicht van supertevreden klanten. Dat stelt telecomaanbieder hollandsnieuwe zich ten doel met een nieuwe merkcampagne, die in het teken staat van blije verrassingen.
De campagne zit vol elementen die steeds een glimlach tevoorschijn toveren. De eerste grote verrassing is de sponsoring van PreSail IJmond op zaterdag 15, zondag 16 en dinsdag 18 augustus.
Tijdens dit nautische evenement dat voorafgaat aan SAIL Amsterdam worden de bezoekers op verschillende manieren verrast. Zo zijn er extra mobiele masten voor een perfecte netwerkdekking geïnstalleerd, staat er op 15 augustus in IJmuiden een verrassingsoptreden van een grote Nederlandse artiest gepland en levert een speciaal promoteam spontane diensten aan het publiek.
Strategie: Marlon Heckma
Copy en creatie: Edsard Schutte, Geert Ploeger en Bureau Kellerman
PR: Het PR Bureau
