INDIE maakt nieuwe campagne Eye Wish/GrandOptical

24-08-2021 (09:00) - Campagnes

Jij op volle sterkte: de nieuwe merkstrategie voor Eye Wish in Nederland en GrandOptical in België. Met de meest actuele merken, stijlen en het advies van gediplomeerde specialisten krijgen klanten de optimale zichtoplossing die het beste bij hen past.
 
De strategie bundelt die service, kwalitatieve oogmeting en het assortiment van top designer monturen met elkaar en zet de merken neer als premium spelers binnen de optiek. In de campagne zien we hoe de juiste zichtoplossing het beste uit "YOU" kan halen.
 
Esther Brouwer (Managing Director van INDIE): Het platform “Jij op volle sterkte” brengt nieuwe energie bij Eye Wish en GrandOptical. Met deze campagne konden we onze retailervaring combineren met onze design- en popcultuur kennis.'
 
INDIE ontwikkelde de campagne in nauwe samenwerking met Belgische Creative Director Stijn Gansemans en zijn bureau Dallas Antwerp.
 

Credits

Production Company : INDIE Amsterdam
Director : Ruben Van Leer
Photographer : Linda Stulic
D.O.P. : Ezra Reverda
Editor : Amber Hooijmans
Online / Grading : The Compound
Music / Soundstudio NL : Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Soundstudio BE : Radio Air Force