Jägermeister en Gullie bereiden je voor op carnaval
04-02-2020 (09:58) - Campagnes
Carnaval komt er weer aan en om ervoor te zorgen dat alle feestvierders goed voorbereid zijn voor het feest, heeft Jägermeister dit jaar de handen ineen geslagen met doorgewinterde carnavaller Gullie. Jägermeister heeft de carnavalscampagne samen met Dorst & Lesser ontwikkeld. Vorig jaar werkte het merk ook al samen met het social mediabureau.
Waar Jägermeister vorig jaar het noorden en zuiden van Nederland samenbracht door de ongeschreven regels van carnaval uit te leggen, is dit jaar voor een tweede stap in de ‘zuidelijke’ richting gekozen. In de campagne bereidt de Brabantse Gullie, bekend van hits Waar is Mustafa!? en Brabant Mijn Land, je voor als een ware pro. Je moet er namelijk wel goed uit zien, alle nieuwe nummers mee kunnen zingen en genoeg cash op zak hebben. Met ruim 70 social assets, waarin zes verschillende carnavalsvierders een rol spelen, is er voor elk scenario, elke feestganger en elke locatie een herkenbaar moment waar Jägermeister een rol in speelt.
De campagne loopt vanaf 1 februari op de social kanalen van Jägermeister Nederland. Rondom het feest wordt ook (D)OOH ingezet en is er een Spotify-lijst om je helemaal in de stemming te krijgen. Via een YouTube-advertentie, die ingekocht is op carnavalsnummers, worden fanatiekelingen extra aangespoord om met Gullie mee te doen. Voorbereiden op carnaval was nog nooit zo leuk!
Credits:
Adverteerder: Jägermeister (Maxxium)
Concepting, creatie social assets en social distributie: Dorst & Lesser
Media inkoop (D)OOH: Mediaxplain
Productie: RubenPaulRuben
Concepting, creatie social assets en social distributie: Dorst & Lesser
Media inkoop (D)OOH: Mediaxplain
Productie: RubenPaulRuben