KNVB en Adecco komen met 'Man of the Match'
04-04-2019 (12:38) - Campagnes
Je hoeft geen topvoetballer te zijn om door te breken in de voetbalwereld: dat is de gedachte achter de nieuwe sponsoractivatie van uitzendorganisatie Adecco. De 'Man of the Match' geeft een uniek kijkje achter de schermen rond werken in de voetbalwereld. En werft kandidaten voor droombanen en -stages bij de KNVB en andere betaald voetbal organisaties. Kumpany tekende voor het concept.
Adecco Nederland is sinds 2000 de officiële HR-partner van de KNVB. Na het succes van het KNVB Talent Team is tot het EK van 2020 gekozen voor een nieuwe benadering. Behalve de Top Stages staat nu ook een aantal bijzondere banen op de wervingskalender onder de noemer Top Jobs. De 'Man of the Match' is de verbindende factor tussen de werelden van Adecco en de KNVB.
juiste match
Uit alle kandidaten bleek Crista van der Steege de juiste match voor Adecco en de KNVB. Gewapend met haar vlogcamera gaat Crista als 'Man of the Match' sinds 24 maart op onderzoek uit. Ze laat zien welke verrassende banen ze tegenkomt bij de KNVB, betaald voetbalorganisaties en andere voetbalbedrijven.
Ook doet ze verslag van haar zoektocht naar geschikte kandidaten voor de Top Jobs en Top Stages én heeft ze een proactieve rol in het matchen van de juiste kandidaten. Eenmaal gestart, blijft Crista de professionals en studenten volgen om hun ervaringen in beeld te brengen. Daarbij wordt ze ondersteund door BetterMatter, het in contentmarketing gespecialiseerde zusje van Kumpany.