Kruidvat luidt de zomer uit
23-08-2021 (11:10) - Campagnes
Veel Nederlanders keerden afgelopen weken weer huiswaarts na de vakantie, met een koffer vol mooie zomerse herinneringen. Voor velen betekent dit óók dat zij weer op gang moeten komen en wennen aan de hectiek van alledag. In de nieuwste commercial van Kruidvat zien we hoe single moeder Lies zich door zulke typische ‘opstartmomentjes’ heenslaat.
Met deze campagne die vandaag live gaat op televisie en via online media, luidt Kruidvat de zomer uit en helpt zij iedereen in Nederland als Lies er weer helemaal voor te gaan tijdens de ‘We gaan er weer VOORdeel’-weken.
“We weten allemaal hoe het is. Na de zomervakantie moeten we weer even wennen aan het gewone, dagelijkse ritme. In onze nieuwe commercial laten we met een knipoog zien hoe Lies zich hier door zulke momenten heenslaat. Als single moeder probeert Lies allerlei ballen tegelijk hoog te houden, net als al die andere Nederlanders met een druk en hectisch leven”, zegt Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing van Kruidvat. “Met onze campagne helpen we Nederland weer op gang te komen en er weer helemaal voor te gaan, natuurlijk met de beste en meest voordelige verzorgings- en beauty-producten.”
“We weten allemaal hoe het is. Na de zomervakantie moeten we weer even wennen aan het gewone, dagelijkse ritme. In onze nieuwe commercial laten we met een knipoog zien hoe Lies zich hier door zulke momenten heenslaat. Als single moeder probeert Lies allerlei ballen tegelijk hoog te houden, net als al die andere Nederlanders met een druk en hectisch leven”, zegt Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing van Kruidvat. “Met onze campagne helpen we Nederland weer op gang te komen en er weer helemaal voor te gaan, natuurlijk met de beste en meest voordelige verzorgings- en beauty-producten.”
Tag vrienden en familie
Ook op social media zijn korte en vrolijke scènes te zien van de verschillende ‘opstartmomentjes’ van Lies. Hierin worden volgers opgeroepen vrienden, collega’s of familieleden te taggen die ook wel eens last hebben van zulke momenten. Zoals die collega die zich steevast verslaapt of die vriend die met twee verschillende sokken op het werk verschijnt. Zij kunnen worden opgegeven voor Kruidvat Wekdienst, waarbij een team klaarstaat om je te helpen goed op te starten, met de voordelige verzorgings- en beautyproducten van Kruidvat. Ook geeft Kruidvat speciale ‘opstartpakketten’ weg vol Kruidvat-producten die je helpen bij je ochtendroutine.
Credits
De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat, en is vanaf vandaag te zien. De introductie wordt op verschillende manieren ondersteund, zoals op tv, radio en social media.
Verantwoordelijk vanuit Kruidvat: Deborah Klein, Ingeborg Ligteringen en Brenda Smith
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: Annomann
Mediabureau online: GHG
Mediabureau RTV: Initiative
Social media: Blossom
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: Annomann
Mediabureau online: GHG
Mediabureau RTV: Initiative
Social media: Blossom
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat