Kruidvat Moederdag campagne inspireert kinderen voor cadeaus
26-04-2022 (11:49) - Campagnes
Hoewel Moederdag bij uitstek het moment is om je moeder te verwennen en te verrassen, wordt ze nog wel eens vergeten door haar kinderen en partner. Bovendien weten we vaak ook niet wat te geven. Met al onze goede bedoelingen wordt het dan een cadeau waarop de meeste moeders eigenlijk niet zitten te wachten. Om dat te voorkomen, biedt Kruidvat dit jaar een helpende hand. Met de campagne 'Voor Moederdag wil ik hebben hints' helpt zij moeders van alle leeftijden hun thuisfront met een aantal slimme hints te 'inspireren' om het gewenste cadeau te krijgen.
In de weken voor Moederdag vallen huis-aan-huis folders boordevol Moederdag-tips in de bus, waarmee moeder haar favoriete producten kan uitknippen en haar 'verlanglijstje' kan samenstellen. Ook in de Kruidvat-winkels vliegen de hints je om de oren en word je via POS-materialen vanzelf naar de leukste Moederdag-cadeaus geleid. Bovendien wordt een cadeau geven dit jaar nóg leuker, omdat je bij aankoop van een Moederdag-cadeau een gratis XL-foto met kader krijgt die je voor moederlief kunt afdrukken in de fotokiosk. Kruidvat biedt daarnaast via social media, haar website en nieuwsbrief allerlei tips & tricks voor het ultieme Moederdag-cadeau en laat in het straatbeeld via abri’s door heel het land Moederdag-tips achter.
Credits
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Mediabureau: Initiative en Greenhouse Group
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Social media: Blossom
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Mediabureau: Initiative en Greenhouse Group
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Social media: Blossom