Look-O-Look is fun en L.O.L.

18-08-2022 (15:28) - Campagnes

Vorig jaar lanceerden Selmore met Perfetti Van Melle een opvallende merkcampagne voor het bekende snoepmerk Look-O-Look met als thema: L.O.L. Want snoep is fun, maar Look-O-Look is L.O.L. Nu krijgt deze campagne een vervolg.
 
Met de introductie van Look-O-Look Foammmies. Een nieuw zacht snoepje dat bestaat uit een combi van smaken en kleuren, de gekke combies vormen de basis voor deze campagne. Bestaande uit een serie films, online video’s en speciale stories voor social.
 

Credits

Klant: Look-O-Look, Luuk Olde Hengel en Mark Stiphout
Reclamebureau: Selmore Creative Agency
Creatie: Jakko Achterberg en Niels Westra
RTV Director: Hanneke Kampschreur
Account: Tess van Oosten
Strategie: Mara Janssen
Productiemaatschappij: Selmore Creative Industry
Regisseur: David Eilander
D.O.P./Cameraman: Floris van der Lee
Producer: Fenna Breitbarth
Production Design: Wilbert van Dorp
Offline editor: Tobias Cornelissen
Online & sfx: Compound
Grading: Compound, Tim van Paassen
Muziek: Cris & Jef Music
Geluidstudio: Public Audio
Geluidstechnicus: Joep Meijburg
Voice Over: Pepijn Lanen