LYNX brokers kiest SuperHeroes Amsterdam voor Europese merkcampagne

03-02-2022 (10:47) - Campagnes

Online trading is booming en de concurrentie is feller dan ooit. Om nieuwe doelgroepen aan te boren in diverse Europese markten, heeft LYNX, één van Europa’s toonaangevende brokers in samenwerking met SuperHeroes Amsterdam een eerste merkcampagne ontwikkeld en gelanceerd.

LYNX biedt een uitgebreid trading platform aan dat perfect aansluit op de behoefte van serieuze traders die het gevoel hebben hun huidige broker ontgroeid te zijn. Om dit te communiceren, toont de campagne grappige momenten waarin mensen een situatie zijn ontgroeid en duidelijk klaar zijn voor de volgende stap. "Deze campagne is gericht op hen die beperkingen ervaren bij hun huidige brokers; een te grote man die zich in een kleine auto probeert te wurmen, een ambitieuze ruiter op een te klein paard. Opvallende metaforen die leiden naar een simpele boodschap: LYNX is er voor je wanneer jij er klaar voor bent", aldus Klaus Schulz, CMO van LYNX.


Roll-out

De allereerste merkcampagne van LYNX bestaat uit een reeks korte (15+6 sec.) online video’s en social assets. Samen met een set 'morphs', waarbij de leveling-up wordt getoond, is LYNX klaar om hun klanten naar het volgende niveau te brengen. De campagne is gelanceerd in vier markten: Duitsland, België, Nederland en Tsjechië.
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.