Megawatt lanceert wervingscampagne SintLucas

09-02-2022 (12:23) - Campagnes

Afgelopen jaar won Megawatt Advertising de aanbesteding van SintLucas, dé creatieve vakschool van het Zuiden. Als eerste echte wapenfeit trappen ze dit jaar af met een wervingscampagne voor het MBO en VMBO.
 
Deze campagne zet de toon voor een verse samenwerking en laat zien waar SintLucas voor staat, dé vakschool voor creatief talent. Kortom: Megawatt gaat ervoor zorgen dat al het jonge, creatieve talent van het Zuiden de weg naar Eindhoven en Boxtel weet te vinden.
 
‘Vanaf het begin spatte de energie van de samenwerking met team SintLucas af’, vertelt Simon Coolen. Als creatief directeur is hij trots op het feit dat ze direct een mooi, creatief statement maken, wat enorm goed past bij SintLucas en haar (potentiële) studenten. Al met al zijn we enorm trots op de campagne en natuurlijk op de eerst behaalde resultaten, aldus Simon.
 
In de campagne wordt niet vast gehouden aan de opleidingsnamen. Megawatt ontwikkelde 8 uitgesproken karakters, die ieder een eigen opleidingsrichting representeren. Zo krijgt iedere richting een gezicht, letterlijk. Want de studenten van SintLucas spelen de hoofdrol in de nieuwe video en fotografie.
 
Marion Henckens, manager marketing & communicatie van SintLucas: “We hebben met Megawatt een campagne ontwikkeld die helemaal past bij de leefwereld van jonge creatieven en waarmee we ze aanspreken op hun talent en ambitie. De eerste reacties en resultaten zijn heel positief.”
 
 

Megawatt Advertising - Sint Lucas Wervingscampagne mbo from Megawatt on Vimeo.