MINI Nederland presenteert: de Virtual Dealer launch
20-08-2020 (12:50) - Campagnes
Hoe kunnen MINI-dealers in deze tijd van social distance hun klanten op een veilige en toch persoonlijke manier bereiken om de nieuwste MINI Countryman te presenteren? Met de Virtual Dealer launch. Deze virtuele showroom lancering werd speciaal voor MINI Nederland ontwikkeld door Mayster en AvK Brand Events.
De Virtual Dealer launch is een op maat gemaakte, interactieve showroom voor 16 MINI dealers waarmee ze volledig virtueel het nieuwste MINI model aan hun klanten en prospects kan onthullen. De virtuele showrooms gaan tegelijkertijd live en worden per dealer regionaal en landelijk aangejaagd via de owned en paid kanalen van MINI Nederland, de MINI-dealers en YouTube, Facebook, Instagram.
De videocontent is samengesteld op basis van Google en YouTube zoekgedrag en geeft antwoord op de meest gestelde vragen over dit nieuwe model. Afhankelijk van met welk device je de link aanklikt krijg je een volledig geoptimaliseerde versie voor mobiel of desktop. Niet geschaald maar apart ontwikkeld. De data over het kijk- en klikgedrag in de video maakt onder andere continue optimalisaties in UX en de video content mogelijk.
Credits:
In opdracht van MINI Nederland (Daniëlle Dieben, Sanne Kleindijk, Hidde-Jan Haven, Jorne Goosen) door Mayster en AvK Brand Events. In samenwerking met 180 Kingsday en BlueBillyWig.