Mobiliteit opnieuw uitgevonden in de nieuwe film van Lynk & Co
21-06-2021 (11:15) - Campagnes
Voor de nieuwe campagne van Lynk & Co heeft het mobiliteitsbedrijf zich uitgedaagd met de vraag: Wanneer is een auto geen auto? Natuurlijk heeft de 01 van Lynk & Co alle standaard (en minder standaard) onderdelen van een auto: vier wielen, een motor, etc. Maar tegelijk is er veel dat afwijkt van de traditionele ervaring van een auto.
Lynk & Co is in het najaar van 2020 in Europa gelanceerd met de campagne 96%, waarbij het merk de mogelijkheden verkenden voor het efficiënter gebruiken van auto's, het creëren van community's, en het duurzamer maken van mobiliteit. De campagne Not A Car is de opvolger van 96% waarbij het antwoord van Lynk & Co op deze roep om innovatie word getoond: flexibele mobiliteit gemaakt voor het moderne leven.
Samenwerking met Halal
96% en Not A Car zijn allebei geregisseerd door Caroline Koning (die onlangs campagnes heeft gedaan voor Nike, Wrangler en Roberto Cavalli) en zijn gemaakt samen met het internationale creatieve bureau Halal. Lynk & Co is blij met haar connectie met Halal en hun netwerk van creatieve talenten, zo werkt het merk voor campagnes en projecten sinds de lancering al samen met de fotografen/regisseurs Karen Rosetzsky, Lotte van Raalte, Anna van 't Hek en Mea Dols de Jong.

Met Lynk & Co hoeft de consument niet te onderhandelen over prijzen of features, er is standaard gewoon één configuratie. Je hoeft ook geen verzekeringspolissen door te lezen of bij elke onderhoudsbeurt in een koude garage zitten wachten: Lynk & Co zorgt voor alle details en service om een soepele ervaring te geven. En de auto hoeft geen stof te verzamelen of ruimte in te nemen: members kunnen hem altijd delen met vrienden, familie en buren, met een paar keer tikken.