Moderne ouderen volgens Tele2
19-04-2016 (10:24) - Campagnes
In een nieuwe campagne laat Tele2 zien dat ouderen wel degelijk bij de tijd zijn. De campagne is het resultaat van de samenwerking tussen De Jeugd van Tegenwoordig, Tele2 en de bureaus INDIE Amsterdam en Code d’Azur.
Met de nieuwe campagne probeert Tele2 duidelijk te maken dat ouderen net zo veel online zijn als jongeren. Deze boodschap moet de verkoop van grote databundels en snel internet stimuleren.
de Jeugd van Tegenwoordig
Creative Directors Rogier de Bruin en Emilio de Haan van INDIE Amsterdam geven aan dat ze de jeugd en ouderen proberen te verenigen: ‘Tele2 is er voor jong en oud. Die twee groepen brengen we samen door de ouderen van tegenwoordig te laten spelen door De Jeugd van Tegenwoordig. We zijn blij met hoe ze het ingevuld hebben en weten nu meteen hoe we oud willen worden. Zoals zij. Maar dan met mooier haar.’
Credits
Opdrachtgever
Tele2
Creative agency
INDIE Amsterdam
Production Company
Caviar Content
Director: Henry Scholfield
Executive Producer: Eva van Riet
Producer: Cléo Steyfkens
D.O.P.; Dimitri Karakatsanis
Editor: Johnny Rayner
Post-Production Company
Darlings
Muziek
De Jeugd Van Tegenwoordig
Geluid
Audentity
Niels den Otter
Studio Alfred Klaasen
Kijk hier voor meer informatie over de campagne 'niet omdat het moet, maar omdat het kan'.