Mora en Fightclub gaan voor lekkere thuiswedstrijd

30-08-2021 (08:59) - Campagnes

Na meer dan 35 jaar keert de Formule 1 terug op Zandvoort. En na een geannuleerde race in 2020, borrelt het meer dan ooit om er dit jaar een mooi spektakel van te maken. Reden genoeg voor Mora en Fightclub om met een campagne in te haken op deze ‘lekkere thuiswedstrijd’.
 
Naast het Nederlandse publiek, is het ook de eerste thuiswedstrijd in een lange tijd voor tv-persoonlijkheden Olav Mol en Jack Plooij die samen al jaren het Formule 1 van commentaar en verslag voorzien. Zij zijn dan ook het gezicht van de nieuwe Mora campagne waarin ze samen met Cora en Flora laten zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.
 
Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub: “Voor ons als creatie was het een enorme eer om met een typisch Nederlands merk als Mora in te mogen haken op de nu al legendarische race op ons eigen Zandvoort! Het samenbrengen van de iconische duo’s Olav & Jack en Cora & Flora geeft dit concept echt vleugels.”
 
Naast een online video zorgen Mora, Olav en Jack alvast voor wat voorpret op social. Zo zorgt Mora dat je helemaal ‘klaar voor de start’ bent, ook als je eigenlijk niet zo bekend bent met Formule 1. En kijken Olav en Jack met Warmmming up-video’s onder het genot van snacks vooruit naar de race op het circuit van Zandvoort.
 
Susan Janssen, Marketing manager bij Van Geloven: “De thematiek thuiswedstrijd past niet alleen goed bij de race in Zandvoort, maar ook bij het thuis genieten van deze wedstrijd voor de buis, uiteraard met lekkere snacks van Mora!”
 

Credits

 
Bureau: Fightclub
Merk: Mora
Verantwoordelijk bij klant: Susan Janssen, Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bram Verbogt, Wieteke Gaykema
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Hans van Mook
Design: Martino Pelupessy
Productie: Isa Music & Media & Peek Creative Studios