Mora warmt op voor EK met AR-filter Bitterbal koppen
03-06-2021 (12:28) - Campagnes
Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up. Onderdeel van de campagne is het Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden.
Het filter wordt geladen door een engaging videoreeks waarin Cora vol trots haar (bitter)balcontrole showt en aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met Philips Airfryer, want dat borrelt wel zo lekker tijdens de wedstrijd.
Deze social doorvertaling van de Mora EK campagne is ontwikkeld door contentmarketingbureau YUNE en wordt, hoe kan het ook anders, in aanloop naar het EK ingezet. De campagne wordt gedistribueerd op Facebook en Instagram.
Credits
Bureau: YUNE
Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bente van Deventer
Projectmanagement: Kelly de Witte
Creatie: Matthijs Haagsman
Productie: Daan Geuke
Regie: Koen Leerink
Camera: Bas Bakhuis
Camera Ass.: Daan Schuurmans
Edit: Vincent Fenger
Design/animatie: Mike de Weerd
Copy: Savenna Hof
Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bente van Deventer
Projectmanagement: Kelly de Witte
Creatie: Matthijs Haagsman
Productie: Daan Geuke
Regie: Koen Leerink
Camera: Bas Bakhuis
Camera Ass.: Daan Schuurmans
Edit: Vincent Fenger
Design/animatie: Mike de Weerd
Copy: Savenna Hof