Movir houdt zelfstandig Nederland lekker bezig
Zelfstandig Nederland is lekker bezig. Want het is niet niks om het helemaal zelf te doen. En daar nog in te slagen ook. Daarom helpt Movir iedereen die lekker bezig is, om lekker bezig te blijven. Dat is de positieve boodschap van inkomensverzekeraar Movir in haar nieuwe merkcampagne.
De campagne luidt de herpositionering van de marktleider in. Van oudsher de grootste aanbieder van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen voor medische zelfstandigen, nu een inkomensverzekeraar voor heel zelfstandig Nederland.
Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de 125 jaar oude verzekeraar, legt Dennis Loffeld, manager marketing & product bij Movir, uit: “Zelfstandig Nederland is de motor van Nederland. Als die stilvalt, merken we dat allemaal. Daarom willen we ervoor zorgen dat deze belangrijke groep ondernemers lekker bezig blijft. Uiteraard ben je verzekerd bij arbeidsongeschiktheid. En je kunt als ondernemer rekenen op de beste begeleiding van onze specialisten. Om uitval te voorkomen of zo snel mogelijk weer aan de te kunnen na uitval.”
Het is een positieve insteek voor een product dat vooral nodig is op minder leuke momenten. Een bewuste keuze, zo duidt Hugo van de Hoef, Creative Director van Kaliber. “Movir is anders dan andere aov's - en dat moet je voelen. Het vernieuwde merk kreeg een eigentijds jasje en dito tone of voice. Zo sluit het beter aan op de doelgroep en op het optimisme dat Movir kenmerkt.”
De campagne is vanaf deze week onder andere te horen op de radio en wordt via verschillende digitale kanalen naar de doelgroep gebracht.
Credits
Verantwoordelijke bij Movir: Annika Visser en Dennis Loffeld
Strategie & Creatie: Kaliber
Productiemaatschappij: Bandit
Geluidsstudio: Soundcircus
Mediabureau: Wisecrackers
Movir. Dé inkomensverzekeraar van zelfstandig Nederland. from Kaliber Interactive on Vimeo.