Nationale Nederlanden: Kom maar op

03-11-2022 (11:39) - Campagnes

Nationale-Nederlanden lanceert haar nieuwe ‘Kom maar op’ campagne, met opnieuw een aanmoediging om een verandering aan te gaan, met de support van Nationale-Nederlanden. Omdat fit worden hoog op het lijstje van veel mensen staat, luidt het motto van de campagne: ‘Kom maar op met dat fitte leven.’ Centraal staat een speciaal Fit Pakket bij de zorgverzekering voor 2023.

‘Meer bewegen’ is ieder jaar opnieuw een van de meest genoemde voornemens, maar toch komt Nederland maar moeilijk in beweging. Onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) laat bijvoorbeeld zien dat ruim de helft van Nederland (53 procent) vorig jaar niet genoeg bewoog. De meeste mensen kunnen dus wel wat support gebruiken om meer te bewegen en fitter te worden.

Met het Fit Pakket als standaard onderdeel van de Nationale-Nederlanden zorgverzekering in 2023 kunnen mensen dit stap voor stap doen. Zo zit er in het Fit Pakket bijvoorbeeld een sportmedische keuring waarmee je ontdekt hoe fit je bent en korting op je sportschool en sportartikelen.

De campagne trapt af met video op televisie en online en in een later stadium ook radio, en is tot eind dit jaar te zien en te horen. Net zoals voorgaande Nationale-Nederlanden campagnes, werd de campagne in samenwerking met stichting AdGreen geproduceerd, het nieuwe initiatief dat zich hard maakt voor duurzame producties.

credits

KLANT: Nationale-Nederlanden
OPDRACHTGEVER: Mariëlle Krouwel, Daniel Doornhein, Mirjam van Deursen, Roland Ykel

BUREAU: Dentsu Creative Amsterdam
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Mark Muller
CREATIVES DIRECTORS: Gijs Sluijters, Joris Tol
STRATEGY: Bauke Nater
ACCOUNT TEAM: Dirk Jan de Krom, Brian de Roo
RTV PRODUCER: Jozé Rikken

PRODUCTION COMPANY: HALAL
DIRECTOR: Rogier Smalhout
EXECUTIVE PRODUCER: Job Sanders
PRODUCER: Annemien Lijfering
DOP: Dionne Cats

EDITOR: Annelien van Wijnbergen
GRADING & ONLINE: De Grot
VFX: De Grot
SOUND DESIGN: Public Audio
 

Nationale-Nederlanden | Kom maar op met dat fitte leven from Dentsu Creative Amsterdam on Vimeo.