Natwerk lanceert merkcampagne voor Fox-IT / NCCgroup
30-03-2021 (10:59) - Campagnes
Deze maand is de internationale merkcampagne van de hand van Natwerk live gegaan voor cybersecurity specialist Fox-IT/ NCCgroup. Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een nieuwe positionering, merkcampagne, visuele stijl en content format.
Fox-IT is onderdeel van de NCC Group en wereldwijd expert op het gebied van cybersecurity. NCC Group helpt bedrijven om hun organisatie, merk, gevoelige informatie en reputatie te beschermen in een gedigitaliseerde wereld waarin steeds meer dreigingen op de loer liggen. Dat dat steeds noodzakelijker wordt, blijkt onder andere uit het advies van Cyber Security Raad (CSR) dat op 25 maart werd aangeboden aan minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus. Het CSR adviseert om tenminste 1 miljard euro extra uittrekken om Nederland te beschermen tegen digitale spionage en andere computercriminaliteit.
Noodzaak van cybersecurity
Omdat veel bedrijven vaak te laat aan de bel trekken, was een van de belangrijkste campagneopdrachten om de noodzaak van het eerder aanhaken van cybersecurity over het voetlicht te brengen. 'Making the invisible visible' is de eerste wereldwijde business-to-business campagne van Fox-IT / NCCgroup. De campagne van Natwerk wordt onder andere uitgerold door middel van een manifestfilm (gemaakt samen met productiemaatschappij Hazazah en regisseur Victor Vroegindeweij).