Nieuwe campagne OHRA: Verzekeren zonder Paarse Krokodillen

12-11-2020 (12:12) - Campagnes

OHRA heeft een nieuwe campagne gelanceerd met als motto ‘Verzekeren zonder Paarse Krokodillen’. Boodschap is dat OHRA Zorg één van de weinige zorgverzekeraars is die altijd vrije zorgkeuze biedt en de Fysio Meeneemservice. De campagne is ook dit keer ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising
 
 
Dit keer heeft OHRA-stel Rob en Els een etentje bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waarbij we in flashbacks naar OHRA-commercials uit de afgelopen acht jaar zien hoe Rob in zeven sloten tegelijk loopt. Daar wordt smakelijk om gelachen. Maar Rob lacht het laatst, als hij zelf per ongeluk een klein ongelukje veroorzaakt. Gelukkig biedt de OHRA-app uitkomst.
 

Credits

Klant: OHRA
Verantwoordelijk bij klant: Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek
Concept: Edward Romunde, Marcel Hartog, Bart Oostindie, Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Willemijn van Eeghen, Jolies van Rijn
Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Felice Bakker
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Menno Westendorp
Offline editor: Kapsalon – Brian Ent
Online: Ton Habraken
Grading: Crab Salad
Geluidsstudio: FC Walvisch