Nieuwe merkstrategie OHRA richt zich op verrassende ervaringen
15-03-2022 (10:32) - Campagnes
Contact met een verzekeraar is meestal niet voor de lol. Mensen stellen zich erop in dat het benaderen van een verzekeraar leidt tot een ingewikkeld en moeizaam traject. De ervaringen van OHRA-klanten zijn echter juist verrassend positief. Zij geven de verzekeraar dan ook een 8,5 of hoger voor klanttevredenheid, zo blijkt uit klantonderzoek. In haar nieuwe merkstrategie stelt OHRA deze verrassend positieve ervaringen centraal. Onderdeel van de andere koers is ook een gemoderniseerd logo en een nieuwe pay-off: 'Ja, dat is OHRA'.

Kilometerverzekering
De eerste campagne vanuit deze nieuwe merkstrategie heeft betrekking op de kilometerverzekering. Een verzekering voor autobezitters die relatief weinig kilometers rijden, waarbij prepaid bundels van 1.000 kilometer per keer worden afgesloten. De verzekeraar speelt daarmee in op de trend van 'alleen maar betalen voor gebruik'.