Nog meer Liefde voor Bier van Hertog Jan

08-03-2016 (21:17) - Campagnes

Vorige week ging de nieuwe campagne van Hertog Jan live. Overkoepelend thema blijft 'Uit Liefde voor Bier. De campagne, die van de hand van The Valley is, bestaat uit commercials, een geheel vernieuwde site, prerolls, print, Facebookposts en advertorials.
 
Het verhaal achter de nieuwe campagne: de brouwers van Hertog Jan, die we kennen uit de reclame, bestaan echt. Net als de brouwerij, waar ze geheel op eigen wijze bieren brouwen zoals zij die lekker vinden. In klassieke koperen ketels. Die authenticiteit vormt het uitgangspunt van de nieuwe campagne van Hertog Jan, die nu verder gaat waar de vorige campagne stopte.

Overkoepelend thema blijft ‘Uit Liefde voor Bier’. Die overigens ook echt is. Naast commercials en de site bestaat de campagne uit prerolls, print, Facebookposts en advertorials.

Credits TVC’s 
Klant: Hertog Jan (AB InBev)
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande, Carmen Helmink, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Creatie: Andrea Jansen, Sikko Gerkema, Joost van Praag Sigaar, Krijn Smits (CD)
Regie: Olaf van Gerwen
Productie: Chuck Studios
DOP: Luc Brefeld
Fotografie: Edward van Gijn
Geluid: Ambassadors
Muziek: Sonicville
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie: Hectic Electric

Credits Website
Klant: Hertog Jan (AB InBev)
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Carmen Helmink, Joost van de Sande, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
UX: Rory de Graaf, Krijn Smits (CD), Mark Kassteen
Design: Mantik Mo, Martin Strieder
Bouw: SiteSupport