Opleiding.nl stapt in gevecht om Stap-subsidie met nieuwe campagne
18-02-2022 (15:35) - Campagnes
Deze week lanceert Opleiding.nl een nieuwe consumentencampagne die mensen op de hoogte brengt van de mogelijkheid om met €1.000,- subsidie een opleiding te volgen. Opleiding.nl vertegenwoordigt tientallen opleiders en opleidingen. De subsidieregeling heet Stap (Stimulering ArbeidsmarktPositie) en is bedoeld om je positie op de arbeidsmarkt te verbeteren. Het Utrechtse bureau Stick is verantwoordelijk voor de campagne.
Hoofdrol in de campagne is voor een karakter die op alle uitingen en op de website terugkomt. Dit vrolijke groene bolletje legt uit, wijst aan en helpt je stap-voor-stap door het proces. Het subsidieaanvraagproces is namelijk niet heel eenvoudig, maar met de hulp van stap.opleiding.nl wordt het een stuk overzichtelijker en eenvoudiger.
Op Opleiding.nl vinden consumenten een overzichtelijk aanbod van opleiders van werkenden. Het platform biedt een compleet en makkelijk overzicht van alle kwaliteitsopleidingen, in ieder vakgebied en op elk niveau. Opleiding.nlmaakt het zoeken en boeken van een voor het werk relevante opleiding of training eenvoudig en overzichtelijk.
Credits
Opdrachtgevers: Ilse de Cloe, Natasja Beijer, Rik Heijmen, Chris Dorland en Rens Plandsoen
Campagnebureau: Stick, Utrecht
Accountbegeleiding: Sharon Roestenburg en Tom Kwant
Strategie en Creatie: Thom van der Bijl, Marijn Peters, Paul Bos en Rochelle van Dinter
Data, CRM en Platform: GoodbyeHello, Hilversum