Ourtime lanceert eerste tv-campagne
27-03-2019 (10:37) - Campagnes
Ourtime, de datingservice voor 50-plussers, heeft een eerste tv-campagne. Met de slogan “samen van het leven genieten” wil Ourtime levenslustige 50-plus singles aanspreken die klaar zijn voor een nieuw (liefdes)avontuur.
De nieuwe campagne breekt met alle bestaande clichés en toont betekenisvolle ontmoetingen tussen twee mensen met dezelfde passie. "Meer dan bij andere generaties zijn deze singles op zoek naar een partner met dezelfde interesses en hobby's. Dat is precies wat deze commercial laat zien.", zegt Roelijne Peters, Market Manager van Ourtime. Doel van de campagne is het vergroten van de naamsbekendheid van het merk. De nieuwe geïntegreerde campagne wordt uitgerold in vijf landen en is in Nederland vanaf 25 maart te zien op tv en sociale media.
credits
Verantwoordelijk bij Meetic Group: Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe, Sophie Ak Gazau, CMO Europe, Roelijne Peters, Market Manager NL
Creatief bureau: Steve, Parijs
PR: Coopr