Pepsi Max geeft een blauwe kaart af
23-02-2016 (18:32) - Campagnes
Internationale voetbalsterren Agüero, Rodríguez, Kompany, Sánchez en de Gea spelen in de nieuwe Pepsi MAX-campagne: #MAXFOOTBALL. Naast het eerder geïntroduceerde all star Pepsi MAX team, speelt in 2016 de Pepsi MAX Blue Card de hoofdrol. De zes internationale voetbalhelden zijn vanaf vandaag te zien in een nieuwe internationale tv-commercial.
In de Pepsi MAX line-up komen supersterren voor als de Argentijnse spits Sergio Agüero (Manchester City), het Colombiaanse fenomeen James Rodríguez (Real Madrid), de Belgische aanvoerder Vincent Kompany (Manchester City), de Chileense doelpuntenmaker Alexis Sánchez (Arsenal) en de Spaanse doelman David de Gea (Manchester United).
In de spot krijgen twee nietsvermoedende koeriers de verrassing van hun leven als ze het Pepsi MAX team tegenkomen dat een Pepsi MAX Blue Card uitdeelt en daarna een potje met hen voetbalt.
Pepsi MAX, Lay’s en Gatorade zijn de officiële sponsoren van het prestigieuze Europese voetbaltoernooi, de UEFA Champions League.
augmented reality app
PepsiCo lanceert in West Europa binnenkort het “Maximum Football” programma met een geheel nieuwe Pepsi MAX augmented reality app.
Hiermee krijgen fans de kans om unieke voetbalprijzen te winnen zoals tickets voor de kwart- en halve finales en een reis naar de UEFA Champions League finale op 28 mei in Milaan. Vanaf 1 maart is de app te downloaden via iOS en Android.
Fans kunnen de app gebruiken om ‘PepsiMoji’s’ - voetbalemoticons - te scannen op limited edition Pepsi MAX flessen. Via de app belandt de gebruiker vervolgens in een augmented reality verhaal, waarbij voetbalprijzen te winnen zijn.