Persil kiest met Tag de Vlek voor social

17-04-2020 (12:16) - Campagnes

Welke vlekken maken het leven van Nederlanders zuur in 2020? Zijn het klassiekers als chocolade- en tomatensausvlekken of zijn er nieuwe boosdoeners bijgekomen zoals balsamico- en avocadovlekken? Persil wil het in kaart brengen met haar nieuwe, door Wavemaker ontwikkelde social media campagne ‘Tag de Vlek’.
 
Verschillende Influencers, waaronder Carolien Spoor, Florine Duif en Kim Kötter, zullen hun volgers op Instagram oproepen om foto’s te plaatsen van de vlekken die zij tegenkomen in hun dagelijks leven. Of het nu gaat om gemorste rendang of rode bieten risotto op het overhemd van een echtgenoot of een pompoenpapje of vingerverfvlekken op de kleding van ‘t kroost, elke vlek mag getagt worden en helpt om een beeld te schetsen van het huidge vlekkenlandschap in Nederland.
 
Wanneer mensen het Persil Instagram account @tagdevlek taggen in hun foto van een vlek maken ze kans op een jaar lang Persil Discs, de 4-in-1 wasmiddelcapsule.