Plus500 lanceert internationale reclamecampagne met Kiefer Sutherland

14-06-2022 (12:18) - Campagnes

Plus500, de wereldwijde multi-asset fintech-groep, heeft een internationale reclamecampagne gelanceerd met in de hoofdrol Kiefer Sutherland, winnaar van een Emmy en Golden Globe, en tevens regisseur en singer-songwriter. Met de campagne wil Plus500 zijn internationale merk beter profileren binnen de snelgroeiende handelsgemeenschap.

Hoewel Plus500 al veel investeert in online reclame, is de nieuwe campagne de grootste investering van het bedrijf tot nu toe in het vergroten van zijn naamsbekendheid en het bereiken van een breder publiek. De reclame is de afgelopen zes maanden ontwikkeld door McCann Tech, het technologiegerichte bureau van McCann Worldwide, en zet Sutherland in om drie belangrijke kenmerken van het Plus500-platform over te brengen: het is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en biedt handelaren nuttige marktinzichten.

De reclame zal te zien zijn op televisie, YouTube en op de website en sociale kanalen van Plus500. De campagne zal ook te zien zijn op billboards in Londen, Milaan en Sydney.
 

Over Plus500

Plus500 was in 2021 het snelst groeiende handelsplatform in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf staat bekend om de hoge mate van klanttevredenheid voor diensten zoals het storten en opnemen van geld. In Duitsland en Spanje is Plus500 de nummer één aanbieder van contracts-for-difference (CFD's) en heeft het de best beoordeelde mobiele app binnen de sector.