Prioderm viert de Blunderkapsels van vroeger

18-08-2020 (09:00) - Campagnes

Deze week begint het nieuwe schooljaar weer voor het eerste deel van Nederland en de komende twee weken volgt de rest van Nederland. Een tijd waarin honderdduizenden kinderen weer naar de lagere school gaan, waardoor er ook weer meer gecontroleerd wordt op luizen. Gelukkig zijn luizen goed te behandelen. Prioderm helpt ouders en kinderen al meer dan 40 jaar om van luizen af te komen.
 
Om te laten zien dat Prioderm al heel lang luizen helpt bestrijden, heeft Chunk Creative Agency een nieuwe merkcampagne ontwikkeld, die teruggrijpt naar het verleden. Want weet je zelf nog dat je vroeger ook wel eens een bizar of erg grappig kapsel hebt gehad? Gewoon omdat je dat toen zelf heel mooi vond of omdat je vader of moeder het eigenhandig knipte. Prioderm noemt dat Blunderkapsels en maakt duidelijk dat ze in ieder geval wel luizenvrij waren. Toen al!
 
Dus hoe je haar toen ook zat of nu zit, dankzij Prioderm hoef je nog steeds geen last te hebben van luizen. Met andere woorden, als je kinderen straks weer naar school gaan, is het voor jou als vader of moeder een zeker gevoel dat Prioderm al meer dan 40 jaar luizen helpt bestrijden. 
 
Aan de campagne is een ludieke ‘doe mee en win’-actie verbonden, waarbij Nederland via social media wordt opgeroepen om hun eigen Blunderkapsel in te sturen en daarmee een professionele hilarische fotoshoot te winnen.
 

credits

Agency: Chunk Creative Agency
Productiemaatschappij: Studio Beng Beng
Klant: Mylan Nederland 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.