Qatar Airways lanceert rebranding campagne 'Let's Fly'

13-04-2022 (10:13) - Campagnes

De luchtvaartmaatschappij Qatar Airways nodigt reizigers uit om opnieuw het luchtruim te kiezen nu de wereld weer open gaat, op zoek naar nieuwe ervaringen en herinneringen in hun nieuwe rebranding campagne. Nadat reizen tijdens de afgelopen twee jaar uitgesteld moesten worden, moedigt de nieuwe campagne mensen aan om een uitzonderlijke ontdekkingsreis te starten vanaf het moment dat ze aan boord van Qatar Airays stappen. Het creatief bureau McCann London werd hiervoor onder de arm genomen. Dit is de grootste branding samenwerking voor de luchtvaartmaatschappij in de afgelopen zeven jaar.

Een bordeauxrood tapijt, de iconische kleur van Qatar Airways, inspireert reizigers om naar de locaties van hun dromen te reizen, terwijl een nieuw speciaal gecreëerd lied, getiteld 'Let's Fly', hen uitnodigt om zich door de luchtvaartmaatschappij naar een nieuwe plek te laten brengen.