Reebok presenteert merkcampagne 'Life is Not a Spectator Sport'
08-02-2022 (15:29) - Campagnes
Na in juni 2021 een eerste blik te hebben gegeven op de vernieuwde creatieve richting van het merk, aangestuurd door vicepresident Creative Direction Kerby Jean-Raymond en Senior Marketing Director of Creative & Design Jide Osifeso, presenteert Reebok vandaag zijn nieuwe merkcampagne: 'Life is Not a Spectator Sport'.
'Life is Not a Spectator Sport' is een gedurfde nieuwe merkcampagne om (jonge) consumenten te inspireren hun passies na te jagen en zichzelf te blijven uitdagen een actieve deelnemer te worden in de wereld om hen heen en aan alles wat hen beweegt; of dat nu mode, sport, muziek, kunst of activisme is. Centraal in de nieuwe merkcampagne staat Reebok’s iconische Classic Leather, een tijdloos en veelzijdig ontwerp dat zijn heritage deze lente/zomer zal uitbreiden.
In de korte film shinen zanger Brent Faiyaz, artiest Arca, zangeres en songwriter Lolo, basketballegende Allen Iverson, rapper Ghetts en muzikant en zangeres Tems in de film. "With this campaign we wanted to continue the conversation we began last year. A conversation around exploring one’s life and being an active participant in its wonders. The artists in 'Life is Not a Spectator Sport' are iconoclasts, each of them driving culture in new, provocative ways that hopefully encourage people to be iconoclastic in their own right." aldus Jide Osifeso, Senior Director of Marketing Creative & Design en Creative Director van de merkcampagne.
In de korte film shinen zanger Brent Faiyaz, artiest Arca, zangeres en songwriter Lolo, basketballegende Allen Iverson, rapper Ghetts en muzikant en zangeres Tems in de film. "With this campaign we wanted to continue the conversation we began last year. A conversation around exploring one’s life and being an active participant in its wonders. The artists in 'Life is Not a Spectator Sport' are iconoclasts, each of them driving culture in new, provocative ways that hopefully encourage people to be iconoclastic in their own right." aldus Jide Osifeso, Senior Director of Marketing Creative & Design en Creative Director van de merkcampagne.
Deelnemer
Naast de line-up van talent, speelt de Reebok Classic Leather sneaker dit jaar een belangrijke rol als de eerste lancering vloeiend uit de nieuwe merkcampagne. De iconische Classic Leather vertelt het verhaal van 'Life Is..' waarin de talenten voortborduren op hun verhaal als ‘Spectator’ en laten zien hoe de Classic Leather vertegenwoordigt wie ze zijn en waarom ze geen reactieve toeschouwer willen zijn maar een actieve deelnemer.