Renault komt met proefrit on demand
06-04-2016 (09:38) - Campagnes
Met de lancering van hun nieuwste campagne maakt Renault het mogelijk om tussen 4 en 17 april 2016 een proefrit te maken in de Renault Talisman, op de plek waar jij het wilt, 24 uur per dag. Concept en creatie van de campagne zijn gedaan door Dorst & Lesser.
On demand is een trend waar Renault op inspeelt met een proefrit-service waar en wanneer de klant wil. Tussen 4 en 17 april 2016 kun je via het online platform eenvoudig een proefrit inboeken in één van de zes modellen die door het land rijden. Op het door jou gewenste tijdstip en locatie komt een host voorrijden om met jou de nieuwe Renault Talisman te ervaren.
drukke agenda
Renault speelt met deze campagne niet alleen in op de ‘On demand’ trend, maar biedt ook 'een oplossing die past bij de doelgroep'. Mensen met een drukke agenda, die waarde hechten aan flexibiliteit en een gevoel van luxe, kunnen met deze nieuwe manier van proefrijden op een aangename manier kennismaken met de Renault Talisman.
De campage is te bekijken op proefritondemand.renault.nl
credits:
Klant: Renault Nederland
Concept en creatie: Dorst & Lesser
Technische ontwikkeling: Wirelab
Media-inkoop: OMD Nederland
Overigen: Publicis Nederland
Overigen: Publicis Nederland