Rotterdam School of Management wil professionals in beweging brengen
In hun nieuwe campagne ‘Stay in Motion’, roept Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit (RSM) op om ambitieus, geïnspireerd en in beweging te blijven als het aankomt op je professionele ontwikkeling. Het doel is professionals uit te nodigen om zich aan te melden voor een Executive Education (EE) of MBA programma om hun carrière (en bedrijf) verder te ontwikkelen.
De campagne, bestaande uit print media, (D)OOH, online film, digitale advertenties en social media marketing, is volledig gecreëerd door Media.Monks.
Toegevoegde waarde
Brandon Kirby, Director of Marketing, Sales & Admissions aan de Rotterdam School of Management, zegt: “Mensen zijn altijd in beweging, met name als het om hun carrière gaat. Middels deze campagne wilden we nadruk leggen op de toegevoegde waarde van onze EE- en MBA-programma’s in het versnellen van je carrière—welke kant je ook op wil gaan.” Pieter Schouten, Associate Creative Director van Media.Monks voegt hieraan toe: “In het huidige arbeidsklimaat, waarin veel mensen continu op zoek zijn naar zowel persoonlijke als professionele groei, moet werk betekenis hebben. Het was geweldig om samen met RSM dit concept te visualiseren.”
De campagnefilm is hier te zien.