Royal Club start mulimediacampagne

12-11-2015 (10:19) - Campagnes

Royal Club start een multimediacampagne waarmee het fenomeen Running Dinner in Nederland op de kaart wordt gezet.
 


running dinner
Deze trend, die jaren geleden in Amerika begon en een ware hit is in Engeland, wordt door Royal Club in Nederland groots geladen. Een Running Dinner is een dineravond met vier gangen – Welcome Drinks, voorgerecht, hoofdgerecht, toetje – die op vier verschillende locaties bij mensen thuis worden geserveerd.


breed uitgerold

Op het platform runningdinner.nl kunnen consumenten in drie stappen zelf een Running Dinner organiseren. Het concept is ontwikkeld door LiquidThread. De media en productie is in handen van Starcom en mediapartner SBS/Sanoma. De campagne wordt breed uitgerold en loopt van november 2015 tot en met januari 2016 en omvat uitingen op tv, in print, online en op de winkelvloer.
 
credits
Concept: LiquidThread (content divisie van Starcom)
Media: Starcom, Sanoma/SBS
Productie/project: Sanoma/SBS, LiquidThread