Scapino neemt stap met nieuwe merkcampagne
21-02-2022 (14:18) - Campagnes
Dit jaar komt het oer-Hollandse Scapino met een nieuwe positionering én merkcampagne. De schoenen & (sport) kleding retailer heeft namelijk grote ambities en wil toegankelijker worden voor een bredere doelgroep. Als onderdeel van deze strategie is een update van de 175 winkels in volle gang. Naast de nieuwe winkelbeleving krijgt nu ook het merk een update.
Scapino is één van de best bewaarde geheimen onder de schoenenretailers. Het merk staat al sinds de oorsprong in 1974 voor een kwalitatief en betaalbaar schoenassortiment voor iedereen. Toch kennen maar weinig mensen het verhaal achter de formule. Om het merk aantrekkelijker te maken voor meer mensen, heeft Scapino Persuade gevraagd de merkidentiteit op te frissen. Inclusief een update van een nieuwe visuele stijl die 360 graden kan worden door vertaald. Daarnaast is er een merkcampagne ontwikkeld. Deze zal crossmediaal worden ingezet op tv, social media, online, in folders én in de winkels. Abovo Media is verantwoordelijk voor de media.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.