T-Mobile lanceert ‘Stream als een Unlimited’
04-06-2021 (16:54) - Campagnes
Op Maandag 7 juni lanceert T-Mobile een nieuwe campagne: Unlimited & Entertainment. Dat is Unlimited 5G + Netflix + Videoland samen in 1 abonnement. Hiermee breidt T-Mobile haar Unlimited-portfolio nog verder uit. De campagne is samen met TBWA\NEBOKO ontwikkeld.
In de campagne genaamd ‘Stream als een Unlimited’ zie je hoofdrolspelers uit Netflix en Videoland hits die kijken naar hún favoriete film of serie. Deze Unlimiteds genieten van het ruime aanbod films en series en de mogelijkheid om altijd en overal te streamen. Ze komen uit hits als Mocro Maffia, Ferry, The Handsmaid’s Tale en The Queen's Gambit.
De muziek is gecomponeerd op basis van de soundtrack van klassieker 2001: a space odyssey en ingezongen door Paul Sinha.
Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile laat weten: “Met deze nieuwe campagne bouwen we verder aan onze Unlimited positionering en de Unlimiteds mindset. Deze samenwerking met Videoland en Netflix is uniek en baanbrekend voor de markt. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel campagne, waarbij we zowel onze bestaande klanten verrassen als ook de markt weer even opschudden.”
De film is geproduceerd door CZAR en de muziek door MassiveMusic. De campagne wordt uitgerold in social media, online advertising, CRM, retail, buitenreclame, radio en tv.
Credits
Klant: T-Mobile
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Czar (regie: Boris Booij)
Muziek: MassiveMusic
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Czar (regie: Boris Booij)
Muziek: MassiveMusic