Talpa Network lanceert vernieuwde ActievandeDag.nl
25-03-2022 (11:57) - Campagnes
Dealwebsite ActievandeDag, onderdeel van Talpa Network, is vernieuwd. Als onderdeel van de nieuwe positionering is het platform in een nieuw jasje gestoken, zijn de website functionaliteiten verbeterd en is de campagne ‘Sowieso een goeie dag’ gelanceerd. De campagne en nieuwe merkidentiteit zijn in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network ontwikkeld.
Met de nieuwe campagne benadrukt ActievandeDag dat je élke dag nieuwe deals kunt vinden op het platform en dat je op deze manier van elke dag Sowieso een goeie dag kunt maken. De vrolijk pratende scheurkalender is het nieuwe gezicht van het merk en laat je op tv en radio kennismaken met alle deals. Op het platform zelf worden, door de nieuwe vormgeving, alle deals van dagjes uit extra benadrukt.
Met de nieuwe identiteit die is ontwikkeld, onderscheidt ActievandeDag in de markt. Er wordt ingespeeld op het positieve gevoel van iets leuks kopen voor in je vrije tijd. Dat gevoel wordt bevestigd doordat je aankoop ook een goeie deal is.
ActievandeDag richt zich hiermee op een brede doelgroep; unisex en alle leeftijden. In de toekomst worden meerdere distributiekanalen toegevoegd om heel Nederland en België te bereiken.
ActievandeDag richt zich hiermee op een brede doelgroep; unisex en alle leeftijden. In de toekomst worden meerdere distributiekanalen toegevoegd om heel Nederland en België te bereiken.