TN’er Bart ontdekt dat SNS niet alleen hypotheken van SNS adviseert

01-10-2018 (12:21) - Campagnes

Aanbieders, voorwaarden, renteperiodes. Voor je het weet ben je het overzicht kwijt. En wat dan niet helpt voor een goede vergelijking, is dat banken alleen hun eigen hypotheek verkopen. SNS snapt dat je hier een beetje bij moet helpen. Daarom adviseert SNS niet alleen zijn eigen hypotheek, maar kun je er ook terecht voor hypotheken van andere aanbieders. In de nieuwe commercial blijkt dit voor Bart een regelrechte eyeopener.


Als typische Nederlander neemt Bart zijn geldzaken serieus, dus ook zijn hypotheek. Maar het vinden van de juiste hypotheek is een heidens karwei. In de campagne van SNS die op 30 september voor het eerst is te zien op TV, zie je dat je daarbij heel wat in kaart moet brengen. Bij je bank advies op maat kunnen vinden voor zowel de best passende hypotheekvorm als -aanbieder, scheelt je dan een hoop tijd en moeite.


Behalve de commercial, ontwikkelde Alfred samen met SNS de strategie en het concept van de totale campagne. Tijdens de campagne worden naast TV ook radio, online advertising, winkel en 1- op 1 communicatie, PR en social media ingezet.


Credits

Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Rogier Mahieu
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Eddy Salfischberger, Danielle Boskemper, Joost van der Pol
RTV producer: Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij: Suikerdepot
Executive producer: Paul Harting
Regisseur: Werner Damen
Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar
Post productie: The Compound
Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst
Muziek: cris&jef music