Tweede landelijke campagne brengt TheFork weer terug in Nederlandse media

10-10-2022 (10:35) - Campagnes

Vanaf vandaag is TheFork te horen op de radio en online te zien met korte video’s. De campagne, ontwikkeld door Altavia Unite, is gebaseerd op het inzicht dat alle fijne momenten in restaurants met je gezin en/of vrienden, beginnen bij TheFork.

De samenwerking begon afgelopen zomer al met twee ‘Haal alles uit je zomer’ radiocommercials, tevens ondersteund met een online campagne.

Diana Nomen, Restaurant Marketing Manager bij TheFork NL: “Voor de Engelse en Zweedse markt werkten wij al met het Canadese Cloudraker uit de wereldwijde Altavia groep. Voor de Nederlandse markt kwamen we daardoor al vrij snel uit bij Unite. Er was gelijk een klik en de zomercampagne heeft goed gepresteerd. “

Jonas van Praag, Sr. Creative bij Altavia Unite: “Onze collega’s van Cloudraker kwamen in de zomer met een sterk inzicht. Het door vertalen van dat inzicht naar aansprekende commercials, smaakte uiteraard naar meer. We zijn dan ook erg blij met het ontwikkelen van deze follow up campagne en kijken uit naar de verdere samenwerking.”