Upfront is eerlijk over nieuwe vegan proteïnebars
Ze hebben er twee jaar aan gewerkt, en de nieuwe vegan proteïnebars zijn nu eindelijk echt te koop. Deze bars en de lanceringscampagne moeten Nederland duidelijk maken wat het doel is van de Rotterdamse startup Upfront: transparantie in de voedingsindustrie de nieuwe standaard te maken en simpele, oprechte producten aan te bieden.
Upfront hoopt de Nederlandse consument te helpen om gezond te leven door meer informatie te bieden over de voedingsmiddelenindustrie en wat ze zeggen ook toe te passen op hun eigen producten. In de lanceringsvideo nemen de gezichten van Upfront de kijker mee in het productieproces en de ontwikkeling die in hun producten zit. Door deze inkijk achter de schermen te geven, hoopt het bedrijf de online community sterker te engageren.
Prikkelende content
Daarbij publiceert Upfront content op hun Instagram en TikTok-kanalen en in hun eigen Upfront-podcast waarbij ze hun volgers over misleiding in de voedingsindustrie, gezonde alternatieven op populaire producten en ontwikkelingen binnen het eigen assortiment informeren. De Upfront community bestaat inmiddels uit meer dan 200.000 volgers. Nog groter dan de de gecombineerde online following van voedingsgigant en concurrent Unilever bij elkaar.