Van eigen bodem voor een ALDI prijs
Na het succes van de eerste AGF-campagne in mei dit jaar, komt ALDI met een vervolg. Vanaf maandag 3 oktober staan aardappelen, groente en fruit (AGF) van Nederlandse bodem opnieuw centraal in een omnichannel campagne van de discounter. In deze nieuwste Net Zo-campagne worden aardappelen, groente en fruit uit het herfstseizoen uitgelicht.
Met de campagne laat de supermarkt zien dat, misschien anders dan de consument denkt, AGF van ALDI wel degelijk ook uit Nederland komt. En daarbij net zo vers en kwalitatief is als elders, maar dan voor een ALDI prijs. Zo zijn een groot deel van de aardappelen afkomstig van een teler uit Dronten en verpakt door een familiebedrijf uit Biddinghuizen. Beide hebben een prominente rol in de nieuwste TV-commercial van ALDI. Daarnaast zijn deze en andere Nederlandse telers en leveranciers te zien in de folder, op de website en op de social media kanalen van de discounter.
Logisch vervolg
De AGF-campagnes zijn een logisch vervolg op de stappen die ALDI eerder nam op het gebied van AGF. De discounter gaf in november vorig jaar het startsein voor de uitrol van de nieuwe winkelformule, waarbij aardappelen, groente en fruit bij binnenkomst van de winkel gepositioneerd zijn. De campagnes zijn de volgende stap waarmee ALDI het versassortiment een prominente plek geeft.