Vigics schiet campagne voor samenwerking Samsung x The New Originals & ByBorre Textiles

25-04-2022 (14:38) - Campagnes

Het Amsterdamse productiebedrijf Vigics is het brein achter de nieuwe campagnefilm van Samsung, waarin het techmerk samenwerkt met twee jonge Amsterdamse merken. Voor de baanbrekende smartphone, de Samsung Galaxy Ultra S22, sloeg het merk de handen ineen met The New Originals (TNO) en BYBORRE. Een match made in collab heaven gezien ze alle drie een platform aan creators bieden, elk op hun eigen manier: TNO’s empowering community-gevoel, BYBORRE’s missie to educate on responsible textiles en Samsung’s #DoWhatYouCant-credo.

In de campagne die geschoten is door Luca Shakison zien we de werelden van Samsung, TNO en ByBorre samenkomen. Voor deze samenwerking hebben de merken samen een mini collectie gemaakt, die centraal staan in de film. Doormiddel van de dagdroom van de TNO storemanager en Freddy, de mascotte van TNO, neemt Shakison zie je de totstandkoming van de collectie.

Luca Shakison: “Naar aanleiding van het concept wat ik ontving van TNO heb ik in deze film geprobeerd een natuurlijke connectie te leggen tussen Samsung, TNO en ByBorre. De film neemt je mee in de dagdroom van TNO’s winkelmanager Mosey, die samen met Freddy langs het atelier van Borre gaat en de kijker een kleine inkijk geeft in het creatieve proces achter de samenwerking."