Vloercampagne nodigt astronaut Scott Kelly uit om op Mars te lopen

22-03-2022 (09:48) - Campagnes

'Walk on Amazing' is de nieuwe campagne van Amorim Cork Flooring, een bedrijf dat wereldwijd kurkvloeren produceert, voor de lancering van het 'Mars'-design van kurkvloeren in 2022.

Het bedrijf nodigde voormalig astronaut Scott Kelly uit voor wat wel een van de fascinerendste kwaliteitscontroletests ooit moet zijn. De wereldwijde campagne - die zich uitstrekt over website, print, sociale media, POS en andere touchpoints - wil ongeveer 100 miljoen mensen bereiken in 17 verschillende landen zoals de Verenigde Staten van Amerika, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Finland.

'Walk on Amazing' wil het publiek bewust maken van de veelzijdigheid en het potentieel van kurk als designmateriaal en tegelijkertijd de aandacht vestigen op de van nature aanwezige milieu- en comforteigenschappen van dit materiaal.
 

Credits

Client: Amorim Cork Flooring
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Art Director: Maria Goucha e Hélder Romão
Strategy Director: João Ribeiro
Planner: Nicolas Grassi
Project Management: Rita Nazário
Production: Playground
Director: Rui Vieira
Media Agency: Arena
PR: Loyal Advisory