Vrije Academie en epidemie prikkelen met campagne

26-08-2021 (14:36) - Campagnes

Wie nieuwsgierig blijft, blijft jong van geest. Nieuwsgierigheid vormt de basis voor de nieuwe prikkelende campagne van Vrije Academie met het bijbehorende thema 'Blijf Benieuwd'.
 
In de nieuwe campagne ontwikkeld door reclamebureau epidemie staan bekende kunstwerken centraal met vragen waarvan voor velen het antwoord onbekend zal zijn. Wie was toch dat meisje op de Nachtwacht? Waarom schreeuwt de Schreeuw van Munch? De nieuwsgierigheid naar het antwoord is een goede reden om een college te volgen bij de Vrije Academie. Sinds 1990 verrijken zij Nederland met kennis en maken ze kunst en cultuur toegankelijk voor iedereen.
 
De campagne is inmiddels live op tv en radio. Staat in diverse landelijke dagbladen en wordt online gepusht. En zal de rest van het jaar lopen, altijd met bekende en onbekende kunstwerken in de hoofdrol.
 

Credits

Opdrachtgever: Vrije Academie
Verantwoordelijk bij klant: Joline Keijzer & Marieke Vellekoop
Bureau: epidemie