Wesley Sneijder moedigt in nieuwe commercial Nederland aan ook Koning TOTO te worden
30-08-2021 (21:45) - Campagnes
Wesley Sneijder blijft op zijn troon als Koning TOTO. In de nieuwe campagne moedigt hij - te paard - TOTO-spelers aan om koning te worden van hun vriendengroep. Dit nieuwe voetbalseizoen deelt hij niet alleen zijn wedstrijdanalyses op tv, maar ook zijn TOTO-tactieken met Nederland.
Voetballiefhebbers staan te springen om samen weer voetbal te kunnen kijken. In huiskamers, stadions, kroegen én voetbalkantines; de sociale arena’s waar de echte Koning TOTO’s heersen. Koning Sneijder deelt de tactieken achter zijn heerschappij zodat TOTO-spelers in het nieuwe seizoen hun mannetje kunnen staan.
De campagne trapt af met een heroïsche film waarin Sneijder spelers, met een dikke knipoog, aanmoedigt om ook Koning TOTO te worden. De komende periode gaat hij online en op social media zijn ludieke tactieken delen.
De campagne trapt af met een heroïsche film waarin Sneijder spelers, met een dikke knipoog, aanmoedigt om ook Koning TOTO te worden. De komende periode gaat hij online en op social media zijn ludieke tactieken delen.
Sam Depoortere, Business Director TOTO: “Ook dit voetbalseizoen is de TOTO-kroon voor Wesley Sneijder. Althans, dé voetbalautoriteit staat heel Nederland bij om tot koning of koningin TOTO van een groep vrienden gekroond te worden. Deze nieuwe campagne is spectaculair, heldhaftig en tegelijkertijd kenmerkend voor TOTO.”
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO: “Deze versie van Koning TOTO heeft weer een nieuwe twist. We gaan terug naar de middeleeuwen, Koning TOTO is namelijk van alle tijden. Uiteraard ook nu met alle typerende ingrediënten uit de campagne.”
Credits
Klant: TOTO
Bureaus: TBWA\NEBOKO, Mindshare, Greenhouse Group, Men in Green
Bureaus: TBWA\NEBOKO, Mindshare, Greenhouse Group, Men in Green