Zeeman viert 12,5 jaar fancollectie

30-08-2022 (11:31) - Campagnes

Het begon allemaal in 2009 met de gele boxer: een nuchter antwoord op dure merkkleding waarmee Zeeman liet weten dat goede kleding helemaal niet duur hoeft te zijn. De onderbroek werd een hype, kreeg een stortvloed aan publiciteit en is inmiddels een echte reclameklassieker.
 
Andere merken raakten geïnspireerd en volgden al snel met eigen fancollecties. Dit jaar bestaat de Zeeman fancollectie al 12,5 jaar. En om dat te vieren brengt de textielketen deze zomer de meest succesvolle helden van vroeger opnieuw uit. Alle items komen in de opvallende geel blauwe kleuren of met het Zeeman logo groot afgebeeld. En Zeeman’s cultheld Koos (matroos) is speciaal voor dit feestje ook voor heel even terug op nieuwe sweaters, pyjama’s en dames sportondergoed.
 

tijdlijn fancollectie Zeeman

De jubileumcampagne gaat letterlijk terug in de tijd. We zien de verschillende Zeeman klassiekers terugkomen in ongemakkelijke, maar grappige familiekiekjes van momenten die iedereen zal herkennen. In een TikTok-challenge worden Zeeman fans van jong tot oud uitgedaagd om zelf terug te gaan in de tijd met een favoriet item uit de Zeeman fancollectie.
 
Bekijk de video hier.
 
Zoals van Zeeman te verwachten, is ook deze fancollectie exclusief online verkrijgbaar. De items zullen beschikbaar zijn in de webshop vanaf vrijdag 2 september om 12 uur. Bekijk nu de eerste previews via Instagram vanaf vrijdag is alles te bekijken en te bestellen via zeeman.com