Doritos VR Battle-campagne verder uitgebreid
13-12-2016 (09:51) - Creatie
Na de Doritos VR Battle-campagne met YouTubers Milan Knol en Fifalosophy wordt de virtual reality game nu gelanceerd voor iOS en Android.
Eerder dit jaar liet het merk Doritos de YouTubers Milan Knol en Fifalosophy in een virtual reality battle tegen elkaar strijden. Voor deze campagne werd een speciale virtual reality-omgeving gecreëerd die volledig was afgestemd op de mogelijkheden van de HTC Vive headset.
Door de grote vraag vanuit de doelgroep is de game nu ook mobiel beschikbaar gemaakt in de iOS App Store en Google Play Store. De uitgebreide versie van de game voor HTC Vive is te downloaden via Steam.
Op Steam wordt de game gemiddeld beoordeeld met een 8, verschillende blogs, onder andere Duitse, Indiase, Russische en zelfs Chinese, schonken aandacht aan de game. Ook hebben meerdere YouTubers de Doritos VR Battle behandeld in hun vlogs.
Doritos VR Battle Facebook video from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.