Hammerfest achter Gallery Singapore Airlines

21-11-2016 (11:15) - Creatie

Dit jaar géén Singapore Airlines op De Vakantiebeurs. De grootste vliegmaatschappij van Singapore ging op zoek naar een vernieuwende manier om in contact te komen met de Nederlandse reiziger en opent van 19 - 26 november 2016 een tijdelijke Gallery op de Hobbemastraat 3 in Amsterdam. In deze Gallery krijgen bezoekers een volledige Singapore Airlines ‘Home In The Skies’ experience. Singapore Airlines ging voor de Gallery een samenwerking aan met Hammerfest – een creative agency uit Amsterdam.


tastbaar
De  huidige positionering van Singapore Airlines ‘No Detail Too Small’ wordt op verschillende manieren tastbaar gemaakt voor het publiek. Over elk detail is nagedacht – van de koffie tot de limited edition cadeauverpakking bij het boeken van exclusieve tickets. In de Gallery wordt een indrukwekkend centerpiece tentoongesteld met daarop innovatieve producten en iconische Singapore Airlines items. Ook worden diverse kunst installaties getoond én kun je een Virtual Reality tour door de nieuwste generatie Airbus A350-900 toestel nemen. “Bezoekers van de Gallery krijgen de kans om de belofte van Singapore Airlines van uitzonderlijke service en productinnovatie zelf te ervaren.” aldus Adrian Ee, General Manager Benelux.


experience
Voor de Gallery werkte Singapore Airlines samen met verschillende artiesten, zoals Luca Iaconi-Stewart, een papercraft kunstenaar uit Amerika. Er worden indrukwekkende bloemstukken tentoongesteld van de bekende bloemist The Wunderkammer. Bezoekers van de Gallery kunnen meedoen aan de interactieve ‘Gallery Challenge’ om kans te maken op twee Premium Economy retour tickets naar Singapore. Ook het erfgoed van Singapore – het land van herkomst van Singapore Airlines – is voelbaar tijdens de Gallery experience. Singapore Airlines serveert de beroemde Singapore Sling cocktail (dagelijks vanaf 17:00) en het Singapore Tourism Board is aanwezig om bezoekers een voorproefje te geven van de veelzijdige bestemming. 


Hammerfest is verantwoordelijk voor het concept en de productie van de Gallery, de productie van de online Singapore Airlines Gallery Challenge en de PR. Hammerfest werkte eerder samen met Singapore Airlines voor de A350 Challenge en Het Droomvliegtuig van de Toekomst.