Persgroep Nederland introduceert branchebrede campagne
09-11-2016 (13:31) - Creatie
De Persgroep Nederland introduceert een branchecampagne over alle titels heen om de krantenbranche op de kaart te zetten.
De campagne 'De week van de krant' maakt duidelijk dat er anno 2016 altijd een vorm van de krant is die in je leven past. Want de krant is altijd en overal beschikbaar zowel op papier, tablet en smartphone. Tijdens ‘De week van de krant’ kunnen liefhebbers van kwaliteitsnieuws kiezen uit maar liefst 11 kranten en deze tot 8 weken gratis proberen in een abonnementsvorm die het beste bij hen past.
Florianne Harmsen (Marketing manager Persgroep): "Dit is de eerste Persgroep brede campagne waarbij we de krachten bundelen van al onze mooie merken. Samen brengen we de veelzijdigheid van de abonnementsvormen qua device en looptijd onder de aandacht met een opvallend en leuk concept."
credits
Verantwoordelijk bij Persgroep Nederland
CEO: Erik Roddenhof
Marketing manager: Florianne Harmsen
Marketing manager: Esther Nanninga
Verantwoordelijk bij bureau
Bureau: KOKORO Amsterdam
Strategie: Rik Heijmen
Creatie: Merlijn Van Vliet, Wouter Vanhaeren
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
Projectmanager: Valery Story
Productie
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Animatie: Onesize
DTP en opmaak: De Persgroep
Muziekcompositie: SMP Martijn Schimmer
Audioproductie: Loudness Jaap Wajer
Voiceover: Beer ten Kate